دستگاه لیزر الکساندرایت Nobleen

لیزر الکساندرایت نابلین

دستگاه لیزر الکساندرایت ان دی یاگ نابلین Nobleen Alexandrite NDYAG درمان موهای زائد :

دستگاه لیزر حذف موهای زائد الکساندرایت و ان دی یاگ نابلین Nobleen Laser لیزری است با طول موج ۷۵۵ نانومتری و ۱۰۶۴ نانومتری که از کانی و عنصری بسیار کمیاب و گرانقیمت بنام کریزوبریل تشکیل شده است ، این عنصر بر اساس مقایسه علمی که توسط کنفدراسیون جهانی جواهر و موسسه گوهر شناسی جهانی به عمل آمده است به عنوان گرانقیمت ترین سنگ و نادرتر از الماس میباشد . کانی الکساندرایت Alexandrite دارای پدیده Color Change بوده ودر نور روز یک رنگ ودر نور شب در زیر لامپ رنگ دیگری را نمایش می دهد این سنگ معمولا در رنگ بنفش مایل به قرمز یافت میشود.

خصوصیات منحصر بفرد این کانی و استفاده از آن در لیزرهای الکساندرایت منجر به این گردیده که اصولا لیزرهای الکساندرایت در جهان به عنوان گران قیمت ترین و کارآمدترین نوع لیزری قرار بگیرند همچنین نوع لیزر به کار گرفته شده در این دستگاه جامد است و محدوده‌ی آن در نور مرئی قرار دارد.

دلیل از بین رفتن موهای زائد در لیزر الکساندرایت و ان دی یاگ نابلین Alexandrite NDYAG Laser Nobleen مربوط به جذب بسیار بالای ملانین آن میباشد بطوری که بالاترین ضریب جذب را در بین همه لیزر های رفع موی زائد در جهان را دارد. همچنین امروزه نسلهای پیشرفته و قدرتمند این دستگاه این توانایی را دارد که در کنار موهای ضخیم و تیره که معمولا همه لیزرها بر روی آنها تاثیرات مثبتی را دارند بر روی موهای کم عمق و کرکی نیز دارای اثربخشی بالایی باشند.

لازم به توضیح است در لیزر الکساندرایت و ان دی یاگ نابلین Nobleen Alexandrite Laser دو طول موج الکس و یاگ از یک سورس لیزر خارج نشده بلکه این دستگاه دارای دو لیزر سورس مجزای الکساندرایت لیزر و ان دی یاگ لیزر میباشد و در واقع دو نوع گرید لیزری را در خود ادغام کرده است.

مزایای دستگاه لیزر الکساندریت ان دی یاگ نابلین Alexandrite Laser Nobleen :
مجهز به سیلندر دوگانه با قابلیت پایداری انرژی در اسپات بزرگ
دارای دو لیزر سورس و پاور مجزا الکساندرایت و ان دی یاگ
دارای هندپیس الکساندرایت با قابلیت ساپورت ان دی یاگ لیزر
دارای هندپیس فراکشنال جهت درمان درمان ضایعات پیگمانته پوست
قابلیت کار هم با کولینگ هوا و هم کولینگ گاز RCS
تنظیم سایز اشعه از روی هندپیس بدون نیاز به تعویض تیپ
سرعت بسیار بالای عملکردی نسبت به سایر لیزرهای الکساندرایت
مجهز به سری های یکبار مصرف برای هر بیمار
دارای تاییدیه رسمی از ایالات متحده آمریکا

برخی از کاربردهای درمانی لیزر الکساندرایت ان دی یاگ نابلین Nobleen Laser :
درمان قدرتمند و موثر موهای زائد
روشن کننده سطح پوست بدن
درمان سریع ملاسما
جوانسازی پوست
درمان ضایعات عروقی
درمان ضایعات پیگمانته

دستگاه لیزر الکساندرایت ان دی یاگ Nobleen Alexandrite NDYAG Laser یکی از پیشرفته ترین دستگاه ها در بازار پزشکی و زیبایی است که لیزر الکساندرایت و لیزر ان دی یاگ را به طور همزمان فراهم می کند. همچنین این دستگاه تقریبا بدون درد بوده و یکی از سریعترین دستگاه های حذف موهای زائد است. به خصوص جهت درمان موهای ریز و کرکی بسیار موثر و خوب عمل می نماید.

تکنولوژی جدید و فناوری Nobleen Fractional در این دستگاه یک راه حل ابتکاری است که برای درمان ضایعات ملاسما و پیگمانته فراهم شده است. این تکنولوژی بوسیله تجربه بیست ساله کمپانی FineMec در ساخت لیزر بدست آمده است و این نه تنها نتیجه فوق العاده بلکه همچنین درمان بسیار امنی را فراهم آورده نموده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با واحد مشاوره و فروش شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .