دستگاه لیزر ترکیبی Fraxis Duo

لیزر فراکشنال

دستگاه لیزر ترکیبی فراکشنال و آراف Fraxis Duo Laser جهت زیبایی و جوانسازی :

دستگاه لیزر فراکشنال Co2 و آراف Fraxis Duo ترکیب لیزر Co2 فرکشنال و تکنیک RF فرکشنال سوزنی برای به دست اوردن بهترین نتیجه در بهبود اسکارها، لکه های پوستی و استریا می باشد . لیزر فراکشنال Co2 برای تزریق حرارت روی سطح پوست و RF فرکشنال سوزنی تزریق حرارت در عمق پوست را فراهم می کند . داشتن دو مد همزمان در دستگاه این امکان درمان در تمام تیپ های پوستی و انعطاف پذیری در درمان رنج وسیعی از ضایعات را با کاهش اثرات جانبی فراهم می کند . در بسیاری از موارد درمان ترکیبی بهترین انتخاب در درمان استریا با بهبود ساختار درم و لایه برداری سطح پوست و جوانسازی به طور همزمان می باشد .

به دلیل ریسک بالای عوارض لیزر های لایه بردار و دوره بهبودی طولانی و در مقابل نتایج درمانی ضعیف و غیر قابل پیش بینی لیزرهای Non-ablative، تکنولوژی لیزر فراکشنال Co2 در سیستم ترکیبی دستگاه لیزر Fraxis Duo جهت رفع نقایص مذکور به عرصه علم پزشکی وارد شد . این دستگاه ها نسبت به لیزرهای Non-ablative اثرات درمانی بهتر طی جلسات درمانی کمتر و در مقایسه با لیزرهای Ablative دوره بهبودی کوتاه و عوارض ناخواسته بسیار ناچیزی دارند .

در این تکنولوژی نقاط متعدد آسیب گرمایی ( Microscopic Thermal Zone ) بدون آسیب رساندن به بافت های اطراف ایجاد می شود. در این دستگاه ها کروموفور هدف، ملکول های آب می باشد . از آنجا که ملکول های آب در تمام بافت وجود دارند فرایند تخریب با محدود کردن اشعه باعث ایجاد ستون های میکروسکوپیک تخریب گرمایی در اپیدرم و درم می شود. بافت سالم بین مناطق تحت درمان به سرعت، ساخت بافت پوششی ناحیه تخریب شده را تحریک می کند . همچنین به علت سالم ماندن لایه شاخی اپیدرم میزان عفونت و ریسک سایر عوارض کاهش می یابد .

سیستم آراف فرکشنال سوزنی در دستگاه لیزر ترکیبی Fraxis Duo نسل جدیدی ازتکونولوژی جهت جوانسازی پوست است . آراف سوزنی جوان کننده و بازسازی کننده سطح و عمق پوست است . این تکنولوژی با ترکیب از دو مکانیسم لایه برداری فرکشنال در سطح اپیدرم و رساندن امواج گرمایی کنترل شده از طریق میکرو نیدل یا سوزن های بسیار کوچک در سطوح مختلف از درم باعث تحریک کلاژن سازی می شود . کمترین درد را داشته و بیشترین جوانسازی را با ان میتوان به دست آورد .

این روش با ایجاد امواج فرکشنال در سطح پوست باعث برداشت سلولهای مرده و سطحی پوست باعث بازسازی پوست و قرارگیری سلولهای جوانتر در سطح میشود باعث از بین رفتن چروکهای ریز و متوسط و برخی ناهمواری ها و لک های سطحی میشود.در ضمن کلاژنسازی را برای مدت طولانی فعال می کند . از طرفی سوزنهای کوچک وارد شده به پوست امواج حرارتی را به عمق درم و در سطوح مختلف درم در محل قرارگیری کلاژن ها رسانده و باعث تکثیر و بازسازی کوتاه مدت و طولانی مدت انها و افزایش قوام پوست می شود .

ویژگی های سیستم لیزر ترکیبی Fraxis Duo در حالت RF فراکشنال :

۱- قابلیت تنظیم عمق نفوذ از ۱٫۵ تا ۳٫۵ میلی متر

۲- تشخیص زمان اعمال RF با توجه به نور قرمز

۳- سوزن مخروطی از صفر تا ۰٫۳ میلی متر

۴- استفاده از نیدل های با روکش طلا و ضد حساسیت

۵- استفاده از موتورهای پله ای برای ورود نیدل بدون شوک به پوست

ویژگی های سیستم لیزر ترکیبی Fraxis Duo در حالت Co2 فراکشنال :

۱- توان ۳۰W واقعی

۲- قابلیت تکرار تا اورلپ ۱۰

۳- قابلیت تنظیم میزان عمق نفوذ

۴- قابلیت اسکن در اشکال مختلف برای نواحی متفاوت

۵- قابلیت اسکن در مد های متفاوت جهت کاربرد های متفاوت

۶- سرعت بالا و دقت بسیار حساب شده

۷- مجهز به هندپیس واژینال جوانسازی بانوان

کاربرد های لیزر ترکیبی Fraxis Duo :

۱- ضد پیری

۲- کاهش چین و چروک

۳- لایه برداری عمیق

۴- خال برداری

۵- جوانسازی واژن

۶- درمان بی اختیاری ادراری

۷- رفع اسکار اکنه

این روش ترکیبی اثر خود را بر روی تمامی لایه ها و سطوح پوست گذاشته لذا روش درمانی موثری محسوب می شود . پس از چند جلسه درمان با این روش بهبود قابل مشاهده در قوام و ظاهر پوست پدیدار می شود . از آنجا که این نوع لیزر امواج حرارتی و رادیویی را به عمق پوست جایی پایین تر از سطحی که سلولهای ملانین دار قرار دارند می تاباند نسبت به لیزر فراکشنال Co2 معمولی عوارض تیرگی پوست در ان خصوصا در افراد آسیا یی و افراد با نژاد پوست تیره بسیار کمتر می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با واحد مشاوره و فروش شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .