دستگاه لیزر الکس دایود Vikini

لیزر الکس دایود ویکینی Vikini

دستگاه لیزر الکس دایود Diode Alexandrite Vikini Plus حذف موهای زائد :

اولین تکنولوژی ترکیب یافته دستگاه لیزر الکس دایود در جهان با تلفیقی از تکنولوژی لیزرهای ۸۰۸ نانومتری دایود و لیزرهای ۷۵۵ نانومتر الکساندرایت در سیستم دستگاه لیزر الکس دایود Vikini Plus گرد هم آمده است و موجب گردیده این سیستم برای همه افراد دارای تیپ های پوستی مختلف مناسب و قابل تنظیم باشد. تکنولوژی از بین بردن موها توسط انرژی لیزر بر اساس دو اصل فتوترمولیز انتخابی رنگدانه ملانین و Thermal Relaxation Time ایجاد شده است. TRT مدت زمانی است که یک بافت، ۵۰% گرمای جذب شده در خود را توسط پدیده انتشار از دست می دهد. این زمان در اپیدرم ۳ تا ۱۰ میلی ثانیه و در فولیکول مو ۴۰ تا ۱۰۰ میلی ثانیه می باشد .

در سیستم دستگاه لیزر الکس دایود لیزر Alex Diode Vikini Plus Laser به جای TRT زمان تخریب گرمایی یا Thermal Damage Time فولیکول مو مورد توجه قرار گرفته است TDT مدت زمانی است که برای انتشار انرژی گرمایی و تخریب سلول های بنیادی در فولیکول مو و پاپیلا مورد نیاز می باشد . دستگاه لیزر الکس دایود لیزر توانایی تنظیم پهنای پالس از ۵ تا ۴۰۰ میلی ثانیه را با هدف تامین مدت زمان لازم جهت تخریب فولیکول های مو بدون ایجاد آسیب در اپیدرم را داراست. به علاوه احساس درد حین درمان با این سیستم حداقل می باشد .

شواهد عملی ثابت کرده است که لیزر الکساندرایت دایود با طول موج ۷۵۵ نانومتر و ۸۰۸ نانومتر کارآمدترین نوع لیزر برای درمان پوست است. طول موج‌های نور با انرژی بالا که توسط درستگاه لیزر Vikini Plus ساطع می‌شود، توسط دستگاه به انرژی گرمایی تبدیل می‌شود و گرمای آن به نواحی هدف در پوست، آسیب وارد می‌کند. لیزر الکساندرایت دایود بر پایه فرایندی به نام فوتوترمولیز عمل می‌کند که به معنی استفاده از نور (فوتو) برای گرم کردن (ترمو) ناحیه خاصی از پوست به منظور تخریب (لیز) بافت‌ آسیب‌دیده آن می‌باشد .

نکات ضروری در هنگام استفاده از لیزرهای الکس دایود Vikini Plus Alex Diode :

۱- بسیار مهم است که قبل از استفاده از لیزر برای درمان یک عارضه، حتماً تشخیص صحیح توسط پزشک انجام شده باشد، به ویژه در مورد ضایعات رنگدانه‌ای که می‌تواند ناشی از سرطان‌های بدخیم پوست از قبیل ملانوما باشد .

۲- بیمار در تمام طول مدت لیزر، حتماً باید عینک محافظ با شیشه کاملاً مات به چشم داشته باشد .

۳- برخی از افراد، احساس خود از برخورد پالس‌های لیزر بر روی پوست را شبیه به برخورد خفیف کش لاستیکی به پوست توصیف کرده‌اند .

۴- ممکن است از کرم بی‌حسی موضعی بر روی پوست موضع حساس بدن استفاده شود، اما معمولاً نیازی به این کار نیست .

۵- بلافاصله بعد از پایان درمان، ممکن است یک بسته خنک کننده برای تسکین پوست در محل درمان گذاشته شود .

۶- در طی چند روز اول بعد از درمان لیزر، باید از خاراندن پوست ناحیه محل لیزر و یا استفاده از تمیزکننده‌های ساینده پوست اکیداً خودداری کنید .

۷- در طول دوره لیزر درمانی، بیمار باید پوست خود را در برابر نور آفتاب محافظت کند تا از بروز ضایعات رنگدانه‌ای بعد از التهاب پوست، جلوگیری شود .

تعداد جلسات لیزر حذف موهای زائد با دستگاه لیزر الکس دایود :

لیزر موهای زائد به چندین جلسه (۴ تا ۶ جلسه یا بیشتر) لیزر نیاز دارد. تعداد دقیق جلسات لازم به ناحیه‌ای از بدن که تحت درمان قرار می‌گیرد، رنگ پوست، میزان زبری و درشتی موها، وجود بیماری یا عامل زمینه‌ای از قبیل تخمدان پلی‌سیستیک و نهایتاً به جنسیت بیمار بستگی خواهد داشت .

پزشکان معمولاً توصیه می‌کنند که بین جلسات متوالی لیزر درمانی برای رفع موهای زائد، حدود ۴ تا ۶ هفته فاصله باشد . بسته به موقعیت ناحیه محل درمان، معمولاً پوست تا حدود ۶ تا ۸ هفته بعد از هر جلسه کاملاً تمیز و لطیف باقی می‌ماند. هنگامی که موهای ریز دوباره شروع به رشد می‌کنند، زمان مناسبی برای جلسه بعدی است .

ويژگيهاي سيستم دستگاه لیزر الکس دایود Vikini Plus Alex Diode :

حداکثر انرژي ۱۲۰ ژول واقعی

سرعت بالا از ۵ الي ۱۰ هرتز

خنک کننده سطح پوست تا ۱۰- درجه

سطح مقطع ۱۵×۱۲ميلي متر

لنز هماهنگ کننده جهت يکنواخت کردن تشعشع

دارای دو هندپس دایود ۸۰۸ نانومتری و الکساندرایت ۷۵۵ نانومتری

مجهز به لیزر سورس آلمانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با واحد مشاوره و فروش شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .