فروش دستگاه خنک کننده کرایو کولینگ کولکس

دستگاه کولینگ زیمر

فروش کرایوکولینگ لیزر ، قیمت دستگاه کولینگ زیمر ، خرید دستگاه خنک کننده لیزر الکساندرایت ، بهترین دستگاه ایرکولینگ لیزر کولکس ، واردات سیستم کولینگ هوای زیمر آلمان ، دستگاه خنک کننده لیزر کولکس ، عرضه دستگاه کرایوتراپی و سرمادرمانی دستگاههای لیزر و فیزیوتراپی کولکس :

سرمادرمانی با کمک دستگاه کرایوتراپی یا دمنده هوای خنک یکی از روشهای کنترل درد در بیماران میباشد . از این روش برای کاهش درد لیزر درمانی و یا انجام تزریقات زیبایی بدون نیاز به بیحسی موضعی میتوان استفاده نمود . جریان ممتد باد خنک تا منفی ۳۰ درجه سانتیگراد بر روی پوست و بافتها و عضلات میتواند تجربه حسی متفاوت و دلپذیری را برای بیماران در درمانهای دردناک به ارمغان بیاورد .

از سیستم ایرکولینگ یا خنک کننده هوا کولکس که مهندسی معکوس شده زیمر آلمان میباشد میتوان برای درمان اختلالات مزمن حرکتی در فیزیوتراپی ، در درمان گرفتگی های عضلانی و استخوانی ، پیچ خوردگی و التهاب تاندون ها ، ادم بعد ضربه و جراحی ، تزریقات زیبایی ، لیزر تراپی با دستگاههای الکساندرایت و دایود و لیزرهای فراکشنال استفاده نمود . قیمت مناسب دستگاه کولینگ کولکس کرایو که حدود یک چهارم قیمت کولینگ زیمر میباشد و کارایی بالای این دستگاه که از نمونه آلمانی نیز قدرتمندتر میباشد منجر علاقه مندی بسیار به این دستگاه در بین متقاضیان محترم در ایران گردیده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .

تلفن واحد مشاوره : ۰۲۱.۸۶۰۲۸۴۰۹ تلفن واحد فروش : ۰۲۱.۸۶۰۲۹۳۷۸