دستگاه آی پی ال NYC IPL SHR

آی پی ال ایلایت اس اچ آر

دستگاه آی پی ال و اس اچ آر IPL SHR SMQ Monaliza جهت رفع موهای زاید :
دستگاه آی پی ال حذف موهای زاید و جوانسازی ، تکنولوژی جدید روز دنیا به نام SHR IPL SMQ یک فرایند موثر در حذف موهای زاید میباشد که سرعت رفع موهای زاید را به چند برابر افزایش داده و با سرعت چند پالس بر ثانیه عوارض احتمالی انجام Hair Removal را بسیار کاهش داده است.همچنین با تنظیمات ویژه پوست های آسیایی،همراه با خنک کننده بسیار قوی نتایج بسیار موثری را ثابت کرده است .
دستگاه آی پی ال SHR IPL SMQ روش بسیار متداولی در حذف موهای زائد در سرتاسر دنیا می باشد. از مزایای این روش بدون درد بودن آن می باشد که نیازی به استفاده از بیحس کننده ها را در این دستگاهها منتفی مینماید. در این روش حرارت به صورت تدریجی به لایه درم اعمال شده به گونه ای که به فولیکول مو آسیب رسانده و مانع رشد آن می شود .
روش دستگاه سوپر آی پی ال و اس اچ آر SHR IPL SMQ شامل توان متوسط بالا، انرژی کم و سرعت تکرار بالای پالس بوده که به صورت تدریجی باعث افزایش میزان دما توسط نقاط تمرکز پالسهای انرژی در فولیکول مو شده و باعث ریزش آن می شود. این روش در تمام موها و در تمام انواع تیپ های پوستی قابل استفاده می شود .
این روش به پوست حرارت داده تا انباشت انرژی به ریشه مو برسد و چون ریشه مو در معرض یکباره ی انرژی قرار نمی گیرند برای پوستهایی که درصد ملانین بالایی دارند کاملا بدون آسیب می باشد. که باعث می شود در پوستهای تیره خاص مطمئن ترین حذف موها را داشته باشیم .
چند جلسه درمان با دستگاه آی پی ال مورد نیاز است ؟
تعداد جلسات درمان به ناحیه مورد نظر، تراکم موها و چرخه رشد مو بستگی دارد. چرخه رشد یک فولیکول مو از ۳ مرحله آناژن (مرحله فعال)، کاتاژن (مرحله کندی رشد) و تلوژن (مرحله استراحت فولیکول) تشکیل شده است. اشعه لیزر در مرحله آناژن مو مؤثر است. عواملی نظیر سن، وزن، رژیم غذایی، وضعیت هورمونی و داروها روی چرخه رشد مو تاثیر می گذارند. مطالعات علمی نشان داده اند که در اغلب افراد ۴ تا ۸ جلسه درمان به فواصل ۴ تا ۸ هفته برای بدست آوردن نتیجه مطلوب لازم است. البته تعداد جلسات در هر فرد بسته به وضعیت خاص بدن وی ممکن است متغییر باشد .
مهمترین مزایای دستگاه آی پی ال اس اچ آر IPL SHR SMQ :
دارای دو هندپیس IPL و SHR جهت حذف مو و جوانسازی
بزرگترین سطح مقطع ممکن جهت افزایش سرعت درمان و سطح مقطع مناسب برای صورت
دارای توان استاندارد جهت استفاده متداول و پیوسته در شبانه روز
سیستم سوپر خنک کننده قوی و کنترل هوشمند سیستم خنک کننده با استفاده از نرم افزار،قابل تنظیم تا ۵- درجه سانتیگراد
مجهز به فناوری روز قطع طول موج های بیشتر از ۹۵۰ نانومتر که باعث کاهش درد و عوارض جانبی میشود
دارای تکنولوژی جدید فیلترهای داخلی که باعث ایمنی بالاتر و رفع خظای انسانی در جلوگیری از قراردادن فیلترهای اشتباهی میگردد
صفحه نمایش لمسی تاچ اسکرین رنگی با قابلیت آسان در تنظیمات درمانی دستگاه
جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با واحد مشاوره و فروش شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .