دستگاه ایلایت Elight SHR

لیزر موهای زائد

دستگاه ایلایت اس اچ آر آی پی ال و آراف Elight IPL+RF SMQ رفع موهای زاید :
دستگاه ایلایت اس اچ آر Elight SMQ SHR یک درمان غیر تهاجمی پوست می باشد که در آن با استفاده از انرژی قدرتمند نور آسیب های پوستی ناشی از نور خورشید، چین و چروک و موهای زاید را بدون صدمه به پوست، درمان می کند . دستگاه ایلایت اس اچ آر تنها تکنولوژی می باشد که در آن انرژی نورIPL  با آراف RF دو قطبی بایپولار ترکیب شده است . همراه شدن آراف به این معناست که به سطح پایین تری از انرژی نور نیاز است تا نتایج قبلی بدست آید .
این میکروپالس های هدفمند ناحیه درمان را از پوست اطراف جدا کرده و از عوارض جانبی بالقوه خطرناک جلوگیری می کند . علاوه بر از بین بردن موهای زائد که یرای اکثر رنگهای مو و انواع پوستها قابل استفاده می باشد ،ایلایت به ویژه بصورت اختصاصی بیماری روزآسه ،وریدهای عنکبوتی ( اسپایدر ) و صدمات ناشی از نور خورشید و افزایش سن ،منافذ بزرگ پوست و افتادگی پوست را درمان می کند .
افزایش روزافزون مخاطبانی که در جستجوی روش‌های بهتر، راحت تر، سریع ‌تر، با تأثیر بیشتر و غیرتهاجمی‌تر کاهش موهای ناخواسته هستند منجر به گسترش بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مختلف از جمله سیستم‌های بر پایه نور هستند. بطوریکه از سال ۱۹۹۶ کاهش موها به کمک این سیستم ها ( لیزرها ، IPL ها و Elight ) به شدت گسترش یافته است .
کاهش موهای ناخواسته توسط دستگاه ایلایت اس اچ آر، به حضور مو در کانال مو وابسته است . بنابراین بدون رویش مجدد موها در منطقه درمان، انجام ایلایت مجدد موثر نخواهد بود . رویش مجدد مو بستگی به چرخه رشد آن دارد . زمان میانگین رشد، ۴ الی ۸ هفته می‌باشد . با توجه به سرعت رویش موها، جلسات دستگاه ایلایت در ناحیه صورت با فواصل ۴ تا ۶ هفته و در اندام‌ها حدود ۸ هفته توصیه می‌شود . در فواصل ایلایت درمانی ( تا رشد مجدد موها ) توصیه می‌شود که موها صرفاً تراشیده شده و یا از موبر استفاده گردد . توصیه اکید آن است که در این فاصله از کندن موها، بند انداختن و اپیلاسیون خودداری شود، چرا که کندن مو از ریشه با بند، موچین و یا دستگاه‌های مختلف باعث حذف موها در کانال مو و ملانین هدف می‌شود که این امر تأثیر سیستم ایلایت را کاهش می‌دهد .
در فواصل ایلایت درمانی برای جلوگیری از هرگونه تغییر رنگ پوست ( پررنگی و کم ‌رنگی ) باید از آفتاب پرهیز نمود . اجتناب از آفتاب در زمان قبل و بعد از درمان از تحریک ملانوسیت‌ها و به دنبال آن از تغییرات رنگی پوست جلوگیری می‌کند . لذا پیشنهاد می‌شود که افراد از ۴ تا ۶ هفته قبل و نیز بعد از درمان با لیزر، از نور آفتاب دوری نموده، از ضد آفتاب‌ها بطور منظم و مستمر استفاده نمایند .
ويژگيهاي دستگاه ایلایت اس اچ آر Elight SMQ SHR حذف کننده موهای زاید :
۱- دارای دو هندپیس تخصصی و آرگونومیک
۲- کنترل هوشمند دما با بکارگيري سنسور الکتريکي
۳- ترکیب بسیار حرفه ای سیستم آی پی ال و آراف
۴- دارای قابلیت تنظیم تعداد زیاد پالس در یک شات نوری
۵- تنظيم آسان پارامترها از طريق صفحه نمايش لمسي
۶- مجهز به  سیستم خنک کنندگی ترکیبی قدرتمند
۷- دارای پروتکل های درمانی متعدد برای پوستهای مختلف
موارد کاربرد دستگاه ایلایت اس اچ آر IPL+RF SHR SMQ :
درمان موهاي زائد صورت و بدن
درمان پیری پوست و جوانسازی
درمان لک و ضایعات پیگمانته
درمان آکنه و جوش صورت
درمان ضایعات عروقی
جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با واحد مشاوره و فروش شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .