دستگاه لیزر دایود اسکنری Velux

لیزر دایود الکس ولوکس

دستگاه لیزر الکس دایود اسکنری ولوکس Velux Diode Alex Laser رفع موهای زائد :

جدیدترین تکنولوژی ارائه شده در رفع موهای زائد لیزر دایود ولوکس Velux Alex Diode Laser می باشد که توسط کمپانی کره ای آیلودا کشور کره جنوبی تولید گردیده است ، ولوکس با ترکیب دو طول موج ۷۵۵ نانومتر الکساندرایت و ۸۰۸ نانومتر دایود از هر دو ویژگی عمق نفوذ بالای لیزر دایود و جذب ملانین لیزر الکس به طور همزمان بهره می برد .

در سیستم لیزر ولوکس Velux Alex Diode Laser از موتوری با دقت فوق بالا جهت اسکن لیزر بر روی پوست استفاده می شود تا ضمن خنثی کردن Overlap با کاهش تداخل Thermal zone ریسک سوختگی را از بین برده و درد بیمار را کاهش می دهد . از ویژگی های منحصر به فرد لیزر ولوکس Velux Alex Diode Laser عدم نیاز به ژل و بی حس کننده می باشد که این دستگاه را مشابه لیزرهای الکساندرایت واقعی نموده است . منوی کاملا User friendly دستگاه کار را برای اپراتور راحت نموده و امکان انتخاب ناحیه ضخامت مو و تیپ پوستی را به طور همزمان دارا میباشد .

دستگاه لیزر الکس دایود ولوکس Velux Alex Diode Laser درمان موهای زائد :
شواهد عملی ثابت کرده است که لیزر الکس دایود Velux Alex Diode Laser با طول موج ۷۵۵ نانومتر و ۸۰۸ نانومتر کارآمدترین نوع لیزر بعد از الکساندرایت لیزرهای واقعی ، برای درمان پوست است . طول موج‌های نور با انرژی بالا که توسط دستگاه لیزر دایود الکس Diode Alex ساطع می‌شود ، توسط دستگاه به انرژی گرمایی تبدیل می‌شود و گرمای آن به نواحی هدف در پوست، آسیب وارد می‌کند . لیزر الکس دایود بر پایه فرایندی به نام فوتوترمولیز عمل می‌کند که به معنی استفاده از نور (فوتو) برای گرم کردن (ترمو) ناحیه خاصی از پوست به منظور تخریب (لیز) بافت‌ می‌باشد .

ويژگيهاي سيستم دستگاه لیزر الکس دایود Velux Alex Diode Laser :
۱- ترکیب دو طول موج ۷۵۵ و ۸۰۸ نانومتر
۲- دارای هندپیس ارگونومیک و سبک
۳- مجهز به اسکنر
۴- قابلیت اسکن رندم جهت کاهش درد
۵- بدون نیاز به ژل و بی حسی
۶- چراغ نشان دهنده زمان اسکن
۷- منوی کاملا راحت با امکان انتخاب ناحیه بدن
۸- امکان انتخاب ضخامت مو در منوی دستگاه
۹- کیفیت ساخت بسیار بالا
۱۰- اسپات سایز بزرگ جهت افزایش سرعت کار

تعداد جلسات لیزر حذف موهای زائد با دستگاه لیزر الکس دایود ولوکس Velux Alex Diode Laser :
لیزر موهای زائد به چندین جلسه (۴ تا ۶ جلسه یا بیشتر) لیزر نیاز دارد . تعداد دقیق جلسات لازم به ناحیه‌ای از بدن که تحت درمان قرار می‌گیرد، رنگ پوست، میزان درشتی موها، وجود بیماری یا عامل زمینه‌ای از قبیل تخمدان پلی‌سیستیک و نهایتاً به جنسیت بیمار بستگی خواهد داشت .

پزشکان معمولاً توصیه می‌کنند که بین جلسات متوالی لیزر درمانی برای رفع موهای زائد، حدود ۴ تا ۶ هفته فاصله باشد . بسته به موقعیت ناحیه محل درمان، معمولاً پوست تا حدود ۶ تا ۸ هفته بعد از هر جلسه کاملاً تمیز و لطیف باقی می‌ماند. هنگامی که موهای ریز دوباره شروع به رشد می‌کنند، زمان مناسبی برای جلسه بعدی است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با واحد مشاوره و فروش شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .