دستگاه لیزر الکس دایود Razorlase

لیزر الکس دایود رازورلیز

دستگاه لیزر الکس دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser حذف موهای زاید :

دستگاه قدرتمند لیزر الکس دایود ان دی یاگ مدل رازورلیز Razorlase Diode Laser یک روش نسبتا جدیدی برای از بین بردن موهای زائد می باشد . این روش بر دینامیک گزینشی نور و گرما مبتنی است . در این روش پالس های لیزر در کسری از ثانیه از سطح پوست عبور کرده و به ریشه فولیکول مو می رسد و مو را گرم کرده و رشد فولیکولهای مو را متوقف میکند و آسیبی به بافتهای اطراف پوست وارد نمی کند . دستگاه لیزر الکس دایود رازورلیز با سه طول موج دایود و الکس و ان دی یاگ ، احساس درد و ناراحتی بسیار کمتری به همراه دارد و استفاده از آن سریع و راحت است .

مزایای دستگاه لیزر موهای زائد الکس دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser :
دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکا (FDA)
دارای تاییدیه اتحادیه اروپا (CE)
دارای استاندارد ISO13485
دارای مد ویژه FHR
دارای سه طول موج همزمان دایود + الکس + ان دی یاگ

ویژگیهای فنی لیزر دایود الکس رازورلیز Razorlase Diode Laser :
سرعت بسیار بالا با استفاده از مد ویژه FHR
دارای ۱۰ بار لیزر قدرتمند ساخت کمپانی معروف jenoptik آلمان
سیستم کولینگ بسیار قدرتمند تا -۵ درجه
انرژی خروجی کاملا یکنواخت
پایداری انرژی در دراز مدت
سرعت شات بسیار بالا( ۱-۱۰ شات در ثانیه)
درمان انواع مو با ضخامت های مختلف با توجه به بازه کسترده Pulse duration
رعایت اصول ارگونومیک در طراحی هندپیس
بدون درد و عوارض جانبی
دارای سطح مقطع بزرگ (۱۲*۱۴ میلیمتر)
درمان بصورت پیوسته (in motion)

دستگاه لیزر الکس دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser ، با گسیل نمودن نور هدایت شده خود به سوی هدف که همان محل انبار شدن ملانین موجود در ریشه هر مو است ، رنگدانه مورد نظر را بمباران و متلاشی می نماید . اثر نور لیزر بر روی ملانین یا رنگدانه مو بر اساس مکانیسم گرم نمودن آن تا حد نابود کردن مو بوده که این مکانیسم به نام فوتوترمولیز خوانده می شود . دستگاه لیزر الکس دایود رازورلیز Razorlase درمان قطعی موهای زائد با هندپیس ترکیبی ۸۰۸ و ۷۵۵ و ۱۰۶۴ نانومتری و دارای خنک کننده قدرتمند سطح پوست تا ۵- درجه می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با واحد مشاوره و فروش شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .