دستگاه لیزر الکساندرایت پنتو PENTO 9900

دستگاه لیزر الکساندرایت پنتو PENTO 9900

آشنایی با لیزر الکساندرایت کره ای پنتو PENTO 9900 Alexandrite Laser

کمپانی کره ای آیلودا ilooda در کشور کره جنوبی پس از یک دهه تحقیق و پژوهش بر روی لیزرهای الکساندرایت در جهان در سال ۲۰۲۲ موفق به تولید انبوه دستگاه لیزر الکساندرایت و ان دی یاگ با نام پنتو Pento گردیده است ، دستگاهی که رقیب جدی برای لیزر الکساندرایتها آمریکایی خصوصا برند کندلا Candela میباشد ، لیزر الکساندرایت پنتو تنها لیزر الکس ان دی یاگ با راد ۳۱ گرمی درجهان است که بالاترین جریان یکنواخت انرژی حتی در سرعتهای بالا و اسپات سایزهای بزرگ را نیز به همراه دارد .

تاکنون در ایران لیزرهای الکساندرایت معروفی همانند الکساندرایت کندلا Candel و الکساندرایت الیت Elite و الکساندرایت نابلکس Noblex و الکساندرایت نابلین Nobleen و الکساندرایت دکا Deka مورد استفاده قرار گرفته اند و امروز سیستم قدرتمند دیگری بنام الکساندرایت پنتو Pento به این مجموعه اضافه گردیده است .

دستگاه لیزر الکساندرایت پنتو pento 9900 مجهز به دو تکنولوژی لیزر الکساندرایت Alexandrite و لیزر ان دی یاگ NDYAG میباشد و مجهز به سورس و راد لیزر آمریکایی بوده که با وزن کمتر از سایر رادهای لیزری یعنی حدود ۳۱ گرم قابلیت تولید و انتقال انرژی لیزری بصورت فلت را داراست . سرعت بسیار بالای ۱۰ هرتز و اسپات قابل تبدیل از ۳ میل تا ۲۴ میل این دستگاه دسترسی وسیع تری در ناحیه درمان را برای کاربر فراهم مینماید .

برخی از مزایای لیزر الکساندرایت پنتو  pento 9900 :
مجهیز به سیستم کالیبراسیون هوشمند در خروجی انرژی
دارای سری های یکبار مصرف و شخصی برای هر مراجعه کننده
مجهز به سیستم خنک کننده فوق سریع GCD
امکان اتصال به سیستم ایرکولینگ
قابلیت تابش لیزر بصورت فلت Flat top beam
سرعت بسیار بالای سیستم حتی در اسپات ۲۴ میل با ۲ هرتز بر ثانیه

کاربردهای درمانی لیزر الکساندرایت پنتو pento 9900 :
درمان انواع موهای زائد نازک و کرکی
لیفتینگ و جوانسازی پوست
درمان ضایعات عروقی
درمان موهای ضخیم و تیره
مناسب انواع تیپ پوستی
درمان ملاسما
درمان کک و مک
درمان ضایعات کراتوزیک سبورئیک
درمان چین و چروک و خطوط
درمان ضایعات پیگمانته

مزایای درمانی لیزر الکساندرایت پنتو pento 9900 :
لیزر الکساندرایت پنتو پالس بلند از یک فناوری ترکیبی استفاده میکند که اجازه میدهد با کمترین میزان آسیب حرارتی به بافت اپیدرم در ملانین فولیکول نفوذ نموده و درمان سریع تر و ایمن تری را ایجاد نماید . عملکرد این لیزر ضمن ایجاد یک پیرولیز حرارتی یکنواخت و ایمن میتواند کلاژن موجود در ناحیه را افزایش داده و فوایدی همچون جوانسازی و لیفتینگ را نیز به ارمغان بیاورد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با واحد مشاوره و فروش شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .