دستگاه لیزر کیوسوییچ Neosys

لیزر کیوسوییچ تاتو

دستگاه لیزر کیوسوییچ Qswitch Neosys جهت رفع تاتو و خالکوبی :

دستگاه لیزر کیوسوییچ Qswitch Neosys برای از بین بردن تاتو و رنگدانه های صورت و بدن طراحی و ساخته شده است . به طور معمول برای پاک کردن تاتو از لیزر کیوسوئیچ استفاده می شود که عملکرد این لیزر به این صورت است که ذرات رنگ داخل پوست را منفجر می کند و آنها را به ذرات ریز تبدیل می کند. این ذرات توسط سلول های لاشه خوار برداشته شده و کم کم دفع می شوند، لذا عمل اصلی پاک شدن رنگ تاتو را سلول های ایمنی بدن انجام می دهند و درواقع رنگ های ریز شده را ریزه خواری کرده و از بین می برند .

چه راههای درمانی برای پاك كردن تاتو یا خالكوبی وجود دارد ؟

جراحی ، كه همان برداشتن محل خاكوبی و سپس بخیه زدن محل مورد نظر می باشد .

درمابرژن مكانیكی كه همان تراشیدن محل خالكوبی است و با سایش پوست رنگ داخل پوست تدریجا خارج می شود .

میكرودرم ابرژن كه توسط میكرو كریستالهای اكسید آلومینیوم منجربه تراشیده شدن سطحی پوست می شود و فقط برای خالكوبیهای بسیار سطحی كاربرد دارد . خارج كردن شیمیائی رنگ توسط یك خمیر خاص كه در این روش خمیر مخصوص به محل خالكوبی مالیده می شود و سپس پوست به طور سطحی سوراخ سوراخ می شود و سپس مجددا خمیر مالیده می شود كه التهاب رخ می دهد و رنگ خارج می شود .

سرمادرمانی یا ( کرایوتراپی ) كه توسط نیتروژن مایع محل خالكوبی دچار تاول شده و سپس منجر به خروج رنگ می شود .

استعمال اسیدهای شمیائی شامل فنل ، TCA ، اسید تانیك ، نیترات نقره و سرانجام لیزر درمانی شامل لیزر لایه بردار مثل CO2 ، و لیزر غیر لایه بردار مثل لیزر کیوسوییچ . از میان روشهای فوق بجز لیزر کیوسوییچ مابقی می تواند جوشگاههای بدی ایجاد كند و نتیجه خوبی از نظر زیبائی به همرا نداشته باشد .

معمولا خارج كردن رنگ نیاز به تكرار جلسات دارد و اگر بیمار اصرار به پاك كردن در یك جلسه باشد منجر به گذاشتن اثر ( جای زخم واسكار ) خواهد شد . امروز پزشكان لیزر کیوسوییچ Qswitched Neosys را بهترین و موثرترین روش پاك كردن تاتو می دانند .

همیشه بهترین روش درمان را انتخاب کنید :

بنابراین بهتر است از روش مناسب که استفاده از لیزر کیوسوییچ است، استفاده کنید . خوشبختانه در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و ورود لیزرها به این عرصه، با استفاده از لیزرهای فرکشنال CO2 و لیزر اربیوم و کیوسوییچ به راحتی می توان رنگ های تاتو را از داخل پوست خارج کرد . به طور معمول برای پاک کردن تاتو از لیزر کیوسوئیچ استفاده می شود که نحوه عملکرد این لیزر به این صورت است که ذرات رنگ داخل پوست را منفجر می کند و آنها را به ذرات ریز تبدیل می کند . این ذرات توسط سلول های لاشه خوار برداشته شده و کم کم دفع می شوند، لذا عمل اصلی پاک شدن رنگ تاتو را سلول های ایمنی خود تاتو انجام می دهند و درواقع رنگ های ریز شده را ریزه خواری کرده و از بین می برند .

کاربردهای لیزر کیوسوئیچ Neosys Qswitch :

۱- حذف و پاک کردن کامل تاتو و خالکوبی صورت و بدن

۲- حذف خالکوبی و خال های مادر زادی بدن و صورت

۳- حذف لکهای پوستی و کبودی ، لکه های قهوه ای

۴- حذف خال و کک و مک پوست بدن و صورت

۵- درمان ضایعات پیگمانته سراسر بدن و صورت

۶- پاک کردن تاتوها در طیف رنگی متفاوت

۷- درمان ملاسما و Freckles بصورت کامل

۸- درمان Nevus of Ota بصورت کامل

ویژگیهای سیستم لیزر کیوسوییچ :

دو طول موج ۱۰۶۴ و ۵۳۲ نانوتری

انرژی ۱۵۰۰ میلی ژول در ۱۰۲۴ نانومتر

مجهز به هندپیس جوانسازی بدون آسیب رساندن به سطح پوست

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با واحد مشاوره و فروش شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .