دستگاه لیزر فراکشنال Fraxis

لیزر فرکشنال

دستگاه لیزر فراکشنال Fraxis Fractional CO2 Laser جهت جراحی و جوانسازی :

دستگاه لیزر فراکشنال Fraxis Fractional Co2 که بنام لیزر دی اکسید کربن CO2 معروف است وسیله ای است که علاوه بر بهبودی قابل ملاحظه اسکارها و جوشگاههای پوستی سراسر بدن در درمان پیری پوست خصوصا شلی پوست و چروک های دور چشم و دور دهان هم کاملا موثر است . نسل جديد ليزر Co2 فرکشنال با تيوب فلزی آمریکایی و تحريک RF دارای هندپیس اختصاصی لایه برداری و جوانسازی و جراحی می باشد .

درمانهای غیر تهاجمی که امروزه برای جوانسازی پوست بکار می روند، در بسیاری از موارد خواسته های مراجعه کنندگان را برآورده نمی سازد و آنها ترجیح می دهند درمانهای تهاجمی تر را تجربه کنند . دستگاه لیزر فراکشنال Co2 Fractional راه حلی مناسب برای اینگونه افراد است . این درمان بدون ایجاد زخمهای متداول ناشی از لیزرهای متداول Co2 ، نتایج بسیار مناسبی را به ارمغان می آورد .

ویژگی های دستگاه لیزر فراکشنال Fraxis :

۱- توان ۳۰وات واقعی

۲- قابلیت تکرار تا اورلپ ۱۰

۳- قابلیت تنظیم میزان عمق نفوذ

۴- قابلیت اسکن در اشکال مختلف برای نواحی متفاوت

۵- قابلیت اسکن در مد های متفاوت جهت کاربرد های متفاوت

۶- سرعت بسیار بالا و کنترل دقیق عمق درمان

۷- مجهز به هندپیس واژینال و جراحی

کاربردهای دستگاه لیزر فراکشنال Fraxis :

۱- ضد پیری

۲- کاهش چین و چروک

۳- لایه برداری عمیق

۴- خال برداری

۵-جوانسازی واژن

۶- درمان بی اختیاری ادراری

۷- رفع اسکار اکنه

به دلیل ریسک بالای عوارض لیزر های لایه بردار و دوره بهبودی طولانی و در مقابل نتایج درمانی ضعیف و غیر قابل پیش بینی لیزرهای Non-ablative، تکنولوژی فرکشنال لیزر جهت رفع نقایص مذکور به عرصه علم پزشکی وارد شد . این دستگاه ها نسبت به لیزرهای Non-ablative اثرات درمانی بهتر طی جلسات درمانی کمتر و در مقایسه با لیزرهای Ablative دوره بهبودی کوتاه و عوارض ناخواسته بسیار ناچیزی دارند .

در این تکنولوژی نقاط متعدد آسیب گرمایی ( Microscopic Thermal Zone ) بدون آسیب رساندن به بافت های اطراف ایجاد می شود. در این دستگاه ها کروموفور هدف، ملکول های آب می باشد . از آنجا که ملکول های آب در تمام بافت وجود دارند فرایند تخریب با محدود کردن اشعه باعث ایجاد ستون های میکروسکوپیک تخریب گرمایی در اپیدرم و درم می شود. بافت سالم بین مناطق تحت درمان به سرعت، ساخت بافت پوششی ناحیه تخریب شده را تحریک می کند . همچنین به علت سالم ماندن لایه شاخی اپیدرم میزان عفونت و ریسک سایر عوارض کاهش می یابد . حرارت باعث جمع شدگی و باز سازی کلاژن های موجود شده که منجر به سفتی پوست می شود . از طرف دیگر تحریک گرمایی فیبروبلاست ها باعث تولید کلاژن های جدید می گردد. در نهایت در اثر درمان افزایش کیفیت پوست و افزایش خاصیت الاستیسیتی و کاهش چین و چروک و عمق اسکارها اتفاق می افتد .

می توان با کاهش انرژی و کاهش عمق نفوذ پرتوهای لیزر، فقط قسمت سطحی پوست در طبقه اپیدرم را مورد هدف قرار داده و لایه برداری نمود و باعث کاهش عمق عوارض پوستی مانند اسکارها شد . که معمولا در یک جلسه هم لایه برداری و هم تحریک عمق پوست در درم انجام می شود . تعداد جلسات بسته به نوع ضایعه ممی تواند بین ۳ تا ۷ جلسه متغیر باشد و فواصل درمانی هم با توجه به نوع ضایعه و میزان انرژی به کار رفته از ۴ تا ۶ هفته متغیر خواهد بود .

علاوه بر دستگاه لیزر فراکشنال در این دستگاه ها می توان از هندپیس های معمولی لیزر CO2 جهت اعمال جراحی پوستی از قبیل برداشتن انواع خال ها و ضایعات پوستی با سرعت بالا و حداقل عارضه نسبت به روش های موجود استفاده نمود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با واحد مشاوره و فروش شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .