دستگاه لیزر واژینوپلاستی Gyno

لیزر واژینوپلاستی

دستگاه لیزر واژینوپلاستی Gyno Laser Fraxis جهت عمل زیبایی و جوانسازی واژن :

جوانسازی واژن روشی مشخص در رشته نوپای زیباسازی دستگاه تناسلی است . این عمل جراحی، شل‌شدگی واژن که معمولاً پس از زایمان یا در اثر کهولت سن اتفاق می‌افتد، را درمان می‌کند . دستگاه لیزر واژینوپلاستی Gyno Fraxis، درمانی موثر و با کمترین میزان تهاجم، از طریق لیزر است که جایگزین مؤثری برای عمل جراحی بوده و در جهت جوانسازی و زیباسازی واژن انجام می‌گیرد. لیزر با اثر گذاشتن تدریجی بر روی بافت مخاط واژن، محرک تولید کلاژن بوده، و عملکرد منطقه مورد درمان و بازگرداندن تعادل مناسب تغذیه‌ای به غشاء مخاطی را بهبود می‌بخشد .

لیزر واژینوپلاستی، که تحت عنوان لیزر جوانسازی واژن Gyno Laser نیز شناخته می‌شود، با تنگ کردن بخش بزرگی از واژن، دهانه آن را کوچکتر کرده و درعین‌ حال مناطقی از واژن را که دارای هیچ عضله مرتبط به آن نیستند، سفت می‌نماید . پوشش اضافی واژن برداشته می‌شود و عضلات سفت می‌شوند . درنتیجه این عمل، شما صاحب عضلات واژنی سفتی خواهید شد، که می‌توانند احساس رضایتمندی جنسی را در زنان افزایش داده و این امکان را برای بانوان فراهم آورند که از مقاربت لذت بیشتری ببرید .

لابیاپلاستی، یا جراحی پلاستیک لابیا ( لبه‌های اطراف واژن )، را می‌توان هم به ‌تنهایی و هم به همراه عمل واژینوپلاستی انجام داد. این جراحی می‌تواند روی لابیا ماژور ( لبه‌های بیرونی‌تر و بزرگ‌تر واژن )، یا لابیا مینور ( لبه‌های کوچکتر و درونی ‌تر واژن ) صورت گیرد . در جریان لابیاپلاستی، معمولاً از طریق کوچکتر کردن لابیا یا اصلاح عدم تقارن بین دو سوی لابیا، اندازه و شکل آن را تغییر می‌دهند .

دستگاه لیزر واژینوپلاستی Gyno Laser Fraxis از یک سیستم لیزری دی اکسید کربن فراکشنال، بدون نیاز به جراحی، بسیار مشابه درمان‌های لیزری که مدت‌ها است برای جوانسازی صورت مورداستفاده قرار می‌گیرند، استفاده می‌کند . لیزر Gyno Fraxis از طریق تقسیم نوری یک پرتو لیزر به نقاطی بسیار کوچک که بر روی دیواره‌ درونی واژن نشانه گرفته ‌شده‌اند، کار می‌کند . لیزر به مدت کمتر از یک ‌دهم ثانیه پالس می‌کند و در این مدت تراکم لیزر توسط یک کامپیوتر به‌دقت و به‌گونه‌ای که با ویژگی‌های دیواره رحم مطابقت داشته باشد، تغییر داده می‌شود .

لیزر، در نقطه تماس، یک ناحیه بسیار کوچک از بافت را از بین می‌برد . این عمل یک حفره بسیار ریز به قطر یک تار موی انسان ایجاد می‌کند . در خلال پروسه، بدن سلول‌ها را تحریک می‌کند تا در محل لیزر شده و گوشتی که اطراف آن قرار دارد، بافت سالم و تازه بسازند . این پروسه از روشی مشابه روش جوانسازی صورت استفاده می‌کند . لیزر همچنین ناحیه بین نقاطی که روی آن‌ها اعمال می‌شود را گرم کرده و سلول‌های تخصصی ساخت الاستین و کلاژن، که مبنای بافت سالم هستند، را تحریک می‌کند .

جراحی زیبایی واژن با استفاده از دستگاه لیزر واژینوپلاستی Gyno Fraxis، با حداقل برش، بافتی سالم الاستیک و جوانسازی شده ‌ای را بر جای می‌گذارد . رنگ بافت بهتر شده و جریان خون بهبود یافته، درد را کاهش داده، عملکرد جنسی و ادراری را بهبود بخشیده و می‌تواند رضایتمندی جنسی و زیبایی را افزایش دهد .

در بیماران مستعد، لیزر Gyno Fraxis می‌تواند به‌ طور مؤثری بی‌اختیاری یا استرس ادراری، مقاربت جنسی دردناک، آتروفی واژن، عفونت‌های مکرر و خارش، سوزش و یا خشکی مربوط به یائسگی را درمان نماید . این روش برای تمام زنان نمی‌تواند جایگزین پشتیبان‌های مکانیکی‌ که از طریق جراحی نصب می‌شود یا جایگزینی هورمونی شود، اما در زمان لزوم، گزینه مناسب جدیدی برای جوانسازی واژن در اختیار شما قرار می‌دهد که کم ‌تهاجم ‌تر بوده و بسیار مؤثر است .

کاربردهای دستگاه لیزر واژینوپلاستی Gyno Laser Fraxis :

۱- كاهش شلى و جوانسازى واژن

۲- درمان آتروفى واژن پس از يائسگى

۳- كاهش تيرگى پوست ناحيه تناسلى

۴- برطرف كردن درد هنگام نزديكى

۵- از بين بردن خشكى واژن

۶- از بين بردن خارش و سوزش واژن

۷- لابياپلاستى ( كوچک كردن لبه هاى داخلى )

آيا درمان با لیزر واژینوپلاستی Gyno Laser دردناک است ؟

ليزر واژن معمولا به عنوان یک کار بدون درد مطرح است ، ولى در افراد خیلی حساس ممكن است احساس ناخوشایند مبهمی داشته باشند ، و اين درد مبهم قابل مقايسه با درد پس از جراحى نيست و کاملا گذرا می باشد . این لیزر ویژه ، پوشش سطحی و بافت همبند را تحریک کرده و با افزایش ضخامت و مایع بافتی و بافت زمینه ای در آنها ، جوانسازی ناحیه تناسلی را موجب می شود.و بدین ترتیب تغییرات ظاهری و تونیسیته و کشش بافتی و سفتی آن را اصلاح می کند. محیط واژن به حالت اسیدی نرمال برگشته و در نتیجه از رشد میکروبهای بیماریزا جلوگیری می کند. در واقع این لیزر فیبروبلاستها را از نظر متابولیک فعال کرده و سنتز کلاژن را موجب شده و ترکیب بافت زمینه ای را اصلاح می کند که شامل فیبر کلاژن – مواد زمینه و آب کافی شود و در نتیجه عملکرد مخاط دوباره مانند زمان قبل از یائسگی ، نرمال می شود .

دفعات لازم براى انجام اين ليزر چگونه است ؟

ليزر واژن قابل استفاده در هر زمان و حتى به دفعات دلخواه مى باشد و پس از هر جلسه درمان بلافاصله اثر آن پديدار گشته و تامدت مديدى باقى خواهد ماند . دفعات آن بنا به نياز بيمار از يک تا سه جلسه هر كدام به فاصله يک ماه بستگى دارد .

آيا نياز به مصرف داروى خاصى است ؟

معمولا هیچ دارویی لازم نیست .

ماندگاری ليزر واژن چند سال است ؟

در شرایط عادی ، ماندگاری اثر تنگ كنندگى ليزر واژن ، دو سال است ، و معمولا تکرار ليزر زودتر از ۲۰ ماه نياز نیست .

چند روز پس از تنگ کردن واژن با دستگاه لیزر واژینوپلاستی Gyno Fraxis میتوان به کار و زندگی عادی برگشت ؟

بلافاصله پس از انجام ليزر ، فرد ميتواند به كار خود ادامه دهد .

آيا افرادى كه عمل برداشتن رحم داشته اند نيز ميتوانند از اين ليزر بهره مند شوند ؟

بله ، اين ليزر فقط روى واژن انجام مى شود و عدم وجود رحم مشكلى ايجاد نمى كند .

مراقبتهاى پس از ليزر چگونه است ؟

تنگ کردن واژن با لیزر یک کار کاملا سرپایی است و به جز پرهیز از مقاربت واژینال طی یک هفته پس از انجام آن هیچ مراقبت ديگرى نياز نيست .

کوچک کردن لبه ها با لیزر چگونه است ؟

در این روش لبه های خارجی و لبه های داخلی را به صورت قرینه کوچک می کنند که در شکل ظاهری ناحیه تناسلی تاثیر به سزایی دارد و علاوه بر آن باعث رفع عارضه هایی نظیر عفونت ادراری نیز می شود.اين عمل بدون خونريزى است و بصورت سرپايي انجام ميشود .

روشن سازی بیرونی واژن با لیزر چگونه است ؟

با استفاده از ليزرهای واژینوپلاستی ، لبه های تیره و شل شده ناحیه تناسلی و همچنين پوست فرج (vulva) و اطراف آن و كشاله ران را ميتوان ليزر كرد و علاوه بر جوانسازى و بهبود چين و چروك ، كاهش شلى و بهبود كيفيت پوست ، رنگ پوست را تا چند درجه روشنتر كرد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با واحد مشاوره و فروش شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .